fredag 17 juni 2011

Tänker tillbaka på en lyckad fisketur!

Imorgon hade jag vart sugen på att åka ut med min son samt kusinen Henric och fiska lite gädda. Men istället är det beordrad övertid på jobbet vilket gör att hela kvällen går bort.

Arvid brevid Henric med en gädda på 9,7 kilo!

Istället får jag idag tänka tillbaka 2 veckor då jag och min son var ute å fiskade med kussen, då resulterade det en gädda längre än min 2 åriga son och en vikt på 9,7 kg.

Självklart återutsattes gäddan och om 4 år ska
Arvid plocka upp den när den väger närmare 20kg

Kortet kommer finnas kvar som ett minne när han blir äldre, dessutom fick han agera kapten de stunder som gäddorna var riktigt på hugget. Det verkar som att han går sin fars fotspår och även han blir ett med naturen =)


Arvid agerar kapten, grym å köra båt!

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut broder. Får längtas till semestern nu så kan ni fiska mera då. Ha det bra kramar Sandra

    SvaraRadera