torsdag 7 oktober 2010

Varvar ner med äppelpaj och ett glas mjölk!

Ja då var tredje arbetsdagen avklarad för denna vecka, som tur är det bara en dag kvar innan det blir helg. Sitter just nu och avnjuter äppelpaj som jag fått av min kära mor, och ett glas mjölk, som kommer från en ko. Imorgon ska jag leka med min son, vi båda hostar och snorar, men man får göra det bästa av situationen. Funderar starkt på att äta en kebabtallrik innan jobbet i möra, känner mig riktigt sugen på det å man måste väl fira att helgen är på intåg. En helg där man kanske skulle ta och byta till vinterdäck, man vet aldrig snart slår det väl till och blir smällkallt. +10 visar termometern nu, men snart bara 2 mån till julafton ju. Mysigt att få plocka fram julgrejerna igen... Men först ska det hinnas med lite älgjakt, eller grilla korv på pass då =)

Man börjar redan längta till vintern... Detta är från
förra året. När mästern själv grillar sig en kolbulle!

1 kommentar:

  1. Du sköter om bloggen ser jag =) Kul man kan inspirera på olika sätt =) Vi ses i morgon kramar storasyster!

    SvaraRadera